понеделник, 6 април 2009 г.

на Уорън Buffett и Чарли Munger 
До Bud Labitan 
(budlabitan@aol.com) 
Може да се намери на www.frips.com 
Кликнете тук, за аудио обобщение. 
(Http://www.frips.com/4fsummary.mp3) 
Съдържание 
Въведение 
Една глава от пет: Разбиране 
Глава втора от пет: устойчиво конкурентно предимство 
Глава трета от пет: състояние и надежден Управители 
Глава четвърта от пет: пазарлък цената е граница на безопасност на 
Дело Пример: Оценка на Kraft (премахнати) 
Глава пета от пет: Кратка 
Допълнителни ResourcesPage 2 


Това е с избрани откъси Versionof моята книга. Исторически, поведенчески финанси съдържание, дискусии, 
и дело Пробите са били отстранени. Мисля Buffett и Munger изобретил anamazing поведенчески 
Финанси Формула / Процес, който е underappreciated от бизнеса и академичните общности. 
Тяхната работа по проектирането на смесена качествени + количествени формула може да бъде достоен за Нобелова 
Награда по икономика и поведенчески финансите. 
Така че, в новата ми самоуправление публикува книгата "The Four Филтри изобретение на Уорън Buffett и Чарли 
Munger "Аз разгледа всяка една от основните стъпки, които изпълняват в" рамкиране и "An 
инвестиционно решение. Аз за цел да направи тази книга малка и силно дестилирана търсите в това 
Невероятно изобретение в "поведенчески финансите." 
По мое мнение, геният на Buffett и Munger на свидлив четири филтъра процес бе да се 
"улавяне на всички важни участници" Ина "мулти-променлива" equationor формула. 
Представете си ... Продукти, Трайна клиенти, управители, както и марж на безопасност на ... всички inone смесен 
"качествен + количествени" формула. Мисля, че това е истинската гений на Munger и Buffett 
сътрудничество. Бележка 3-качествени етапи последвани от количествените етап. Обучението на младите 
хората, тези "Четири Filter" идеи могат да бъдат по-ценно, отколкото да ги "Един лаптоп за всяко 
Дете. "Запалени читатели ще открият малки камъни hiddenin пълния text.Page 3 


ВЪВЕДЕНИЕ 
Как ще подобрите и оптимизирате ни инвестиции на вземане на решения? Как да открием, че 
инвестира сладко място като Уорън Buffett и Чарли Munger? Ние сме на път да вземе 
уникални интелектуални приключения описва четири филтъра изобретение на Уорън Д. Buffett 
и Чарлз Т. Munger. Техните четири филтъра инвестира формула ни помогне да премахнат много 
перспективите, и те ни помагат да намерите: "Разбираемо първа класа фирмите, с трайно 
конкурентни предимства, придружен от първа класа ръководствата, налични в 
изгодни цени. " 
Уорън Buffett и Чарли Munger изобретил един инвестира формула, която е 
underappreciated от бизнеса и академичните общности. По мое мнение, четирите 
Филтри разработени от Уорън Buffett и Чарли Munger е невероятно интелектуална 
постижение в двата практически и поведенчески финансите. 
Четирите филтри са 
забележителен и важен пакет от мерки, използвани от света на големите инвеститори. The Four 
Филтри функция като ефективен път тестван фокусиране формула за инвестиране успех. 
Те служат като много полезен наръчник за оценка на присъщите стойност и разумни цени. И, 
те ни помагат да се предотврати безумни и скъпи инвестиции загуби. 
Тази формула е иновация, която използва качествени и количествени фактори, фактори, за да 
да ни помогне да намерите и осигурява добър запас или целия бизнес за инвестиции. Тя ще повиши 
Вашите коефициенти на инвестирането success.Page 4 


Моите дълбоки интерес е фокусиран върху поведенческите финанси област аз наричам "успешно 
практикуващ рамкиране. "Рамкиране в поведенчески финансите е избора на определени 
думи, за да представи дадена съвкупност от факти. И, рамкиране могат да повлияят върху нашия избор. Tversky 
и Kahneman описани "Проспект Теория" през 1979 г. с рамкирани въпроси. 

Tversky 
и Kahneman установено, че противно на очакваната полза теория, хората поставят различни 
тегла на печалби и загуби. Tversky и Kahneman установено, че хората са много 
повече се смути от бъдещи загуби, отколкото те са щастливи с равностойни печалби. През 1992 г., 
Takemura 

показа, че ефектите от формулировките вероятно ще бъде по-ниска при пациенти, са 
предупреди предварително, че те ще бъдат задължени да обосноват избора си, а когато по - 
време е позволено за постигане на техните решения. За щастие, Buffett и Munger изглежда да има 
пристигнаха в практическото използване на тези оптимални рамкиране идеи по-рано от най-много. Те правят 
добро използване на "оправдание", "разработване", "премахване" и "време." Page 5 


ГЛАВА ПЪРВА НА ПЕТ: разбирателство 
Филтър номер едно: Развитие на разбирането на компанията и нейните продукти. 
Уорън Buffett го слага по този начин: "Потърсете всякаква информация, допълнително ще ви 
разбиране на бизнеса на компанията. " 

Моята цел в тази глава е да се преразгледа едно малко парченце 
на история, споменават няколко концепции, както и стимулиране на растежа в решетъчна на 
разбиране и бизнес ситуации. Пример номер едно е част от 
1960 Buffett партньорство писмо. Пример номер две ни показва, че историческите 
развитие на Buffett и Munger на разбиране на бизнес. 
При разработването на вашето разбиране на бизнес, да четете, проучване, Виж, чуй, и се учи. 
Чарли Munger съветва с нас, за да изградят една идея като "решетъчна на психичното модели" на базата 
по отношение на факти и точна и реалност на базата на импресии. 

Потърсете популярни потребителя 
марки. Ние трябва да започне да изгражда психично чеклист фактори ни харесва и не харесвам 
за фирмата. Откъде тези чеклист влияния дошла? Фил Carret и 
Филип Фишър двете развити и използвани качествени контролни списъци. 

Техните критерии са илюстрирани 
в таблицата в края на тази глава. Там можете да намерите и Чарли Munger в списъка на 
човешки поведенчески тенденции. 

Ще се разработи по-добро разбиране на бизнеса, 
продуктите си, както и неговите мениджъри, ако можете да го чувство сграда вътрешноприсъщите бизнес стойност на 
на акции основа. В допълнение, през следващите три филтри ще добави към вашите "решетъчна на 
разбиране "характера на business.Page 6 


ГЛАВА ВТОРА НА ПЕТ: устойчиво конкурентно предимство 
Филтър номер две: Дали компания имат устойчиво конкурентно предимство? 
Естеството на капитализма е конкуренцията. Един бизнес трябва да има "нещо специално" в 
За да се водят в пакет и отстранявам конкуренти. Какъв е характерът на дейността на отговорност 
следващите двадесет години? Може ли да се предвиди, че с висока степен на точност? Може ли 
представиш трайно конкурентно предимство? Има ли нещо специално тук? Стигнахме 
е рационална и реалистична оценка за нашите? Бенджамин Греъм призова неговите ученици 
да анализираме бизнес. Уорън Buffett Твърди се, че единственият студент, който някога е спечелил 
А + от Бен Греъм. 
Филтър номер две е на тема "устойчиво конкурентно предимство", или "благоприятни дългосрочни 
перспективи "или" траен икономически предимства. "Устойчиво конкурентно предимство 
идва от нещата, които правят една компания е трудно да се копират. Тя е бариера за влизане. Един 
защитена марка е нещо уникално в съзнанието на потребителя. Ценен патент или 
търговската марка може да даде твърд период на защитените предимство. Там трябва да бъде силен 
бариера за влизане. От малка бизнес, Уорън Buffett заяви: "В много отрасли, 
диференциация просто не може да се направи смислено. Няколко производители в тези индустрии 
Май последователно направи добре, ако те имат предимството, че цената е широк и 
устойчиви. По дефиниция такива изключения са малко, и, в много индустрии, са не - 
съществува. По-голямата част от компаниите продават "стока" продукти, aPage 7 


гнетящ уравнение на бизнес икономика преобладава: персистираща свръх капацитет, без да 
административно определяните цени (или разходи) се равнява на лоша рентабилност. " 

Помислете защо Кока-Кола Дружеството е толкова добър бизнес от инвеститора точка 
мнение. Както и Пепси Кола правят продуктите, които се ползват. В качеството си на инвеститор, Предпочитам 
Кока-Кола Дружеството. Една от причините е в размер на свободен паричен поток, генериран за всеки 
продажба. Друга причина е в размер на свободен паричен поток, генериран след разходи. Поеми 
Погледни тази диаграма от Morningstar: 

Кока-Кола Дружеството KO 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 TTM 
Свободен паричен поток / Продажби 13,66% 14,21% 13,94% 16,63% 19,89% 22,07% 23,74% 23,91% 18,89% 19,07% 19,07% 
Свободен паричен поток / Нетен доход 0,73 1,16 1,31 0,84 1,28 1,07 1,08 1,13 0,90 0,92 91,99 
PepsiCo, Inc жизненост 
1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 TTM 
Свободен паричен поток / Продажби 8,08% 9,37% 13,92% 10,68% 12,70% 11,06% 12,53% 12,64% 11,43% 11,41% 11,41% 
Свободен паричен поток / Нетен доход 0,91 0,93 1,30 1,08 0,96 0,84 0,87 1,01 0,71 0,80 79,60 
Ако ти беше непозната на понятието "свободен паричен генериране ефективност" преди сега, 
тогава може би ще са началото на така book.Page 8 


ГЛАВА ТРЕТА НА ПЕТ: състояние и надежден МЕНИДЖЪРИ 
Филтър номер три: Дали компания са в състояние и надежден мениджъри? 

Състояние, но алчните мениджъри ще откраднат от вас. Тъй като акционер, и част собственик на 
бизнес, искаш мениджър приемате повече пари от теб, отколкото това, което беше договорено 
върху него или нея договор? В близкото минало ни показа, че не са expensing на склад 
Опции беше само това. Expensing и формулиране на прост и ясен план за възнаграждение въз основа 
на индивидуалното изпълнение е ясно по-просто. 
Представете си, този сценарий. Някой, който може, но алчни инвестира ръководители ще се опита да открадне 
от вас, Berkshire Хатауей акционер. В BRK.A "пазарна цена" може да бъде 
Заседанието бе спокойна на пазара води към казвам "$500000" за няколко години. Няколко 
предприемчив и способен корпоративни нападател екип, подкрепени от суверенни фондове и големи 
Комплексът боклуци облигации, може да достигне до нашите Berkshire Хатауей замъка търси плячка. 
Те ще кажа добра приказка. Ние сме тук, за да скъсам царство и "отключване стойност." 
Това ще бъде издайнически знак. Какво ще е наистина означава това: "Ние сме тук, за да пауза 
на дружеството на парчета, шофиране на пазарната цена на всяко парче и да направи един куп 
от плячката и за себе си. "По мое мнение, тези пирати разпространението на рака на страх в добро 
бизнеси. Значи, нашите собствени ръководители ще трябва да бъдат в състояние, надежден, собственик ориентирани, 
напред в мисленето, и силни на character.Page 9 


ГЛАВА ЧЕТВЪРТА НА ПЕТ: пазарлък цената е марж от БЕЗОПАСНОСТ 
Филтър Номер четири: е компанията, достъпна на по-изгодни Цена? 
"Граница на безопасност" 
10 
е бил наречен на трите най-важни думи в инвестиции с 
Бенджамин Греъм и Уорън Buffett. Това е последната и основна филтър на четирите 
Филтри формула. 
Помислете за Великата депресия и разрушаващи се на технологии и жилищните мехурчета, както и 
получите представа. Както ние предупредя нашите деца: "Безопасност Първи. Първо безопасност. "Закупуване 
нещо на по-изгодни цени ти дава на "границата на безопасност." Това отваря възможност 
за използване на нашите оставащите средства за закупуване на нещо друго. То също помага да се защитят с нас 
от пазарните колебания. Уорън Buffett и Чарли Munger вярвам този марж на 
безопасността принцип, силно се подчертава от Бен Греъм, е крайъгълният камък на инвестиции 
успех. 
11 
По-долу в тази глава, да покажат на "истинска стойност" оценка за you.Page 10 

10 
ГЛАВА ПЕТА НА ПЕТ: ОБОБЩЕНИЕ 
Като значими като уточнение на микроскоп с Antonie ван Leeuwenhoek. 
12 
Уорън Buffett и Чарли Munger изобретил един инвестира формула, която е 
underappreciated от бизнеса и академичните общности. По мое мнение, четирите 
Филтри разработени от Уорън Д. Buffett и Чарлз Т. Munger е невероятно 
интелектуално постижение в двата практически и поведенчески финансите. The Four филтри 
забележителен и важен пакет от мерки, използвани от света на големите инвеститори. The Four 
Филтри функция като ефективен път тестван фокусиране формула за инвестиране успех. 
Те служат като много полезен наръчник за оценка на присъщите стойност и разумни цени. 
Поведенчески финанси 
13 
и Обща Sense са показали, че ние всички имаме човека 
тенденции към рамката идеи, които са засегнати от нашите емоции. В идеалния случай, ние ще използвате 
Най-доброто от нашата емоционална и интелектуална енергия в правия път. По мое мнение, четирите 
Филтри за намаляване на риска от инвестицията, като е помагал на неуспех ни насочи по-добър път към качеството 
пазарлък. 
Чрез съзнателни процес на изработване и премахване на четири филтъра 
озарявам най-важните фактори за бизнес и инвестиции успех. The Four 
Филтри изтъкне и разкриват добри перспективи и елиминиране на лошите перспективи за 
инвестиции. Те включват четири часа съцветия, които са жизнено важни за инвестиции 
Успех: 1. Продукти 2. Клиентите 3. Управление на 4. Марж на безопасност. Във всяка ofPage 11 

11 
тези четири групи, си влиянието на Бен Греъм, Филип Фишър, Чарлз 
Munger, Burr и Джон Уилямс. Бизнес учениците могат да представят идеите на 
Портър и Greenwald в тези филтри. По мое мнение, развитието на този четири филтъра 
Формулата е еволюционен процес. И, от 1977 г. Четири филтрите са били 
използвани като "справка" от нашите пилоти, Уорън Buffett и Чарли Munger. 
Използва се като последователен набор от филтри, четирите Филтри Формула е забележително ефективен при 
предотвратяване на загуба. Той е елегантен алгоритъм, която съчетава използването на важни 
качествен и количествен решение стъпки. 
Като значими като уточнение на микроскопа, аз вярвам, че Уорън Buffett и 
Чарли Munger изобретил един инвестира формула, която е работила ефективно в продължение на 31 
години. The Four Филтри процес включва техния собственик, ориентирани към бизнес принципи 
в лесно да се помни "четири стъпки ръководство." Според мен, за четири филтъра, ще ви помогне да 
да се доближи до своя "Happy зона." Използвани внимателно, той ще ни помогне да се избегне загуба 
пари. Тя ми помогна много в моите собствени инвестиционно решение мислене и моите собствени 
вземане на инвестиционно решение. И, надявам се, че ви помага да направите по-добри инвестиции решения. 
Както Бен Греъм заяви в увода на книгата си "Интелигентна Инвеститор:" Не 
декларация, е по-истински и по-добре приложими към Уолстрийт от известния предупреждение за 
Santayana: "Тези, които не помни миналото, са осъдени да се повтаря това." Надявам се, че 
установите стойността в моя book.Page 12 

12 
ENDNOTES 

Даниел Kahneman и Амос Tverksy, "Проспект теория: анализ на решението по Риск," 
Econometrica, 47: 263-291 (1979). 

Takemura, К. (1992) Влияние ofdecision време за рамкиране на решението: Случай на рисковото избор. поведение. 
Psychologia, 35, 180-185. 
Takemura, К. (1994). Влияние на изработването на формулиране на решения. Вестник по психология, 128, 
33-39. 

Berkshire председателя Писмо до акционерите, 1993. 

Чарли Munger: USC Business School, 1994 Реч: урок по елементарно, светската мъдрост, тъй като 
Се отнася до инвестиции Управление & Бизнес. 

Фишър и Carret, 0000. 

Психологията на човека недооценяване от Чарлз Т. Munger, Кауфман, Петър Д., Лош Чарли на 
Almanack, Вирджиния Бийч, Вирджиния: СПС Публикуване, LLC, 2005. 

Berkshire председателя Писмо до акционерите, 1982. 

Morningstar.com, 
http://quicktake.morningstar.com/stocknet/CashFlowRatios10.aspx?Country=USA&Symbol=KO 

"Могат и честни хора", Berkshire председателя Писмо до акционерите, 2002. 
10 
Бенджамин Греъм Лекция Номер четири, Тези лекции са от поредицата, озаглавено актуални проблеми 
в областта на сигурността Анализ, че г-н Grahampresented в Ню Йорк Институт по финанси от септември 
1946 до февруари 1947. Книгата предлага anabridged версия на това съдържание. Пълният текст на 
преписи, се съдържат в рамките на този уебсайт. 
http://www.wiley.com/legacy/products/subject/finance/bgraham/benlec4.html 
В Rediscovered Бенджамин Греъм: Избрани съчинения на Уол Стрийт Легенда от Джанет Лоу. 
11 
Berkshire председателя Писмо до акционерите, 1992. 
12 
Антон ван Leeuwenhoek е признат като новатор в напредват микроскопа, и 
пионер на микробиологията. (En.wikipedia.org / уики / Anton_van_Leeuwenhoek) 
13 
Поведенчески финанси

Няма коментари:

Публикуване на коментар