Нов главен изпълнителен директор: Гейтс фондация научава от експерименти
До Дона Гордън BLANKINSHIP - 1 час назад
Сиатъл (AP) - The Бил & Мелинда Гейтс фондация похарчени милиарди долари проучване на идеята, че малките гимназии може да доведе до по-високи дипломирането ставки и по-добри резултати от теста. Вместо това, той констатира, че ключът към по-добро образование е не непременно-малките училища, но и по-ефективно учители.
Някои хора може да раболепнича докато recounting колко пари Фондацията прекарано figuring това. Но в основата на новата Изпълнителен директор, Jeff Raikes, усмивки и го използва като пример за да обясни, че в света на богатите благотворителност има пари, за да опитам нещата, които могат да се провалят.
"Почти по дефиниция, добър филантропия средства ние ще трябва да направите някои рискови неща, някои спекулативни неща, за да се опита да види какво работи и какво не," каза Raikes сряда по време на интервю със свързаните Натиснете.
В основата на нов "ученик в главен" е прекарал девет месеца, тъй като той е бил главен изпълнителен директор на име изучаване на действието, да пътува по целия свят и figuring вън как да балансират натиска на икономически спад с нарастващите нужди на хората в развиващите се държави.
Бившият изпълнителен Microsoft АД, който се превръща 51 в петък, се присъедини към фондацията като втори изпълнителен директор, след Пати Stonesifer, друг бивш изпълнителен Microsoft, съобщи пенсионирането си и приятелите си Бил и Мелинда Гейтс разговаря Raikes от пенсионират.
През последните десет години, в основата си е дала близо $ 20 милиарда, най-вече в глобалните здравни, глобалното развитие и САЩ образование.
Той е бил ramping си, тъй като Уорън Buffett, шеф на Omaha, Neb. базирани Berkshire Хатауей, обявена през юни 2006 г., че той ще прави годишни дарения от около $ 1,5 млрд. на фондацията, с пари, за да бъдат разпределени през годината, то е дарила.
Raikes е също от Небраска, където е израснал в семейството, в близост до фермата Omaha. Той и жена му, Триша, формиран от Raikes фондацията през 2002 г. за подкрепа на развитието на младежта, образованието и обществото въпроси в Сиатъл област.
Той не се е загубил сговорлив начина, по време на неговата трансформация от бизнес лидер на неправителствена главен изпълнителен директор.
Едно от нещата, той е научил е основата, трябва да вземе различно посока с неговото образование субсидии. Най-ефективният път, каза той, е в подкрепа на доброто, в сила от учителите.
Между 2000 и 2008 г., Фондацията похарчени около $ 2 млрд. към подобряване Америка гимназии и още $ 2 милиарда за стипендии, предимно за ниските доходи и малцинствени студенти.
Той видя дипломирането проценти отиде в много библиотеки, подкрепени училища. Но той не видя значителни подобрения в студентски постижение или на броя на учениците, напуснали училище да се запишат в колежа.
Raikes заяви, че отговорността за социални иновации често попада на нестопански организации, частния сектор, тъй като не вижда печалбата в нея и повечето граждани не искат правителството speculating с техните данъчни долара.
Фондацията планира да продължи да експериментирате със своята образователна политика.
"Ние ще се опитам някои неща, а аз съм съвсем убедена, че някои неща, ще успее и аз съм съвсем убедена, че някои неща ще липсват," Raikes каза.
Той отбеляза, че половината от над 1 милион ученици, които отпадат от училище в САЩ всяка година, са само от 100 училище квартали.
Какво може да прави разлика за тези деца? Raikes иска да разберем.
Фондацията също инвестира пари, за да се подобри събирането на данни в областта на обществените училища - в страна, по-добре да разберете какво е - и да се помогне на общността колежи подобряване дипломирането проценти.
Raikes говореше от проучване на Лос Анджелис Единна училище Област след инициатива за намаляване на класа размери доведе до либерализация на правилата, по които биха могли да бъдат наети да преподават.
Кварталът установено, че дали един учител е свидетелство не е имал ефект върху студент постижение.
Raikes каза окръжният установено, че въвеждането велик учител по-нисък доход училище помогнаха студентите предварително оценка и половина в една година. Една неефективно учител в училище с висок доход, държани студент постижение обратно до около половин оценка на напредъка за една година.
"Ние наистина трябва да се съсредоточат в клас-по-класна стая", каза Джим Морис, ръководител на екип в Ла окръг. "Всеки учител въпроси, като всеки студент въпроси."
Морис каза най-важният фактор за успех е отличното училища учители и подкрепящи това, което правят в класната стая.
В Харвард изследовател, който учи в окръг Лос Анджелис, Томас J. Kane, сега работи за фондацията Гейтс като заместник директор на образование за данни и изследвания.
четвъртък, 28 май 2009 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар