четвъртък, 28 май 2009 г.

Buffett най-новата най-добрата идея

 Buffett най-новата най-добрата идея 
   

Оракулът на Omaha е заявила, че ще се радваме да излезе с една добра идея всяка година инвестиции - ето си късно една 


Инвестиране легенда Уорън Buffett е заявил, че той би бил щастлив, ако той и неговия партньор, Чарли Munger, може да излезе с една добра идея всяка година инвестиции. Тази добра идея в момента изглежда е Бърлингтън Северна Санта Фе АД BNI-N, Форт Уорт, Тексас базирана компания, която замятания товарния жп. 

На инвестициите, разкрити през последните 13Е стружки със САЩ за ценните книжа и борсите от Berkshire Хатауей Инк. BRK.BN, това е далеч от най-голямата покупка .* Натрупването започва през април 2007 г. и е бил стабилен, тъй като. Изкупуването-късно, през януари, г-н Buffett на залога увеличи до 75 милиона акции, или 21,75 на сто от дружеството. Това е вече една от Berkshire Хатауей-големите стопанства. 

Цените платени за Бърлингтън Северна фондова гама най-вече между $ 75 и $ 80 (САЩ). С цената в момента за търговия с няколко долара под този обхват, последователи на г-н Buffett да си купите дори евтино, отколкото на капитана си. 

Бърлингтън Северна Санта Фе (BNI, N) 
68,45 (US) -2,35 -3,32% 
Считано от сряда 27 май, 2009 12:02 PM 

Диапазон: 1 Ден 5 Ден 1 Година 


В миналото, г-н Buffett е казал на жп линии не са му вид инвестиция. Той ги е описано като капиталови интензивно, силно unionized, степен регулирано, и работещи на сравнителен недостатък срещу превоз индустрия. 

Въпреки това, железници сега изглежда са конкурентно предимство в дълги разстояния транспорт, благодарение на година на модернизация на инфраструктурата и оборудването в отговор на дерегулацията на 1980-те. За пример, Локомотиви днес получи 75 на сто повече километраж от галон на дизеловото гориво, отколкото те направиха през 1980 г., IHS Global Insight консултант съблюдава Кенет Kremer. 

Обновяването продължава.

От бележката, Бърлингтън Северна Любител е на технология, която ще позволи тя да тече влакове тясно заедно, увеличаване на производителността, дори повече. 


Енергетиката и екологичните тенденции също заговорнича да подарявам предимство.

Както Бърлингтън Северна главен изпълнителен директор, Матю Роуз, наскоро каза списание Business Week: 

по-нататъшното цената на суровия петрол се повиши над $ 25 (US) бъчва, толкова повече влакове, се ползват от предимството на разходите (те използват само една четвърт от камиони гориво употреба). 
магистрали имат проблеми с натовареността на движението. 
влаковете са по-благоприятни за околната среда - A локомотив, превозващи 100 тона през 1000 мили (1600 км) произвежда 45 на сто по-малко замърсяване, отколкото дълги разстояния камиони. 

Американският индустрията в момента е доминиран от пет железопътните компании.

Разделянето на САЩ железопътна система в пет жп линии означава по-голям контрол върху ценообразуването.

БДЖ може да се капиталоемка, но с fatter граници, те могат по-лесно да покрие капиталовите разходи. 


От големите пет, двете най-големи са Бърлингтън Северна съюз и Тихоокеанския АД Но Бърлингтън Северна има запис на по-последователно, отколкото съюз за управление на Тихия прави, "пише Пари Списание редактор Майкъл Sivy. 

Бърлингтън Северна контролира почти 50000 км (над 30,000 мили) на писта по време на Съединените щати и Канада, в това число на линия, която работи чрез г-н Buffett на родния град на Omaha, Небраска.

Когато става дума за железопътни мрежи, размер въпроси.

За едно нещо, голяма мрежа може да осигури непрекъсната доставка на по-голям брой дестинации. 


Бърлингтън Северна мрежата обхваща две-трети от континенталния Съединените щати и е концентриран в Средния и Запада.

Теренът и разпръснати групи от населението на тези региони да играят силата на железниците в дълги разстояния товарния транспорт. Железопътни компании, работещи в по-гъсто населена област Източна относително лицето голяма конкуренция от теглене камиони поради кратки разстояния между дестинации. 


Мястото на Бърлингтън Северна географското покритие и се получава естествено предимство пред другите железопътни предприятия (с изключение на Съюза Тихи), когато става въпрос за стоки, внасяни китайски корабоплаването в САЩ, поради лесен достъп до терминали, по протежение на Западния бряг.

Накрая, дружеството линии върви на север и на юг по средата на САЩ я дам водещата позиция за корабоплаването вноса и износа, генериран от споразумения за свободна търговия с Канада и Мексико.

Няма коментари:

Публикуване на коментар