Знаете ли, че има някои видове бизнес, че Уорън Buffett избягва на всяка цена? Има също така и за дружествата, които Уорън Buffett обича да се намери и да инвестират в! Това е част от по-задълбочено пост в близко бъдеще, но бърз начин, или "киселина за изпитване", че Уорън Buffett използва се основава на два критерия.
Уорън Buffett само инвестира в компании с трайно конкурентно предимство.
Трайно конкурентно предимство е естествено предимство, че компанията има над своите конкуренти.
Може би най-добре е обяснено с примери.
Например, Кока-Кола е трайно конкурентно предимство, тъй като хората, да се връщам в Кока-Кола за кокс. Хората не могат да се Кокс от друга компания, те трябва да отидете на "Кока-Кола, ако те искат този уникален продукт.
Уорън Buffett знае, че когато едно дружество е уникален продукт, те могат да отговаря всяка цена на продукта им, защото хората не могат да го някъде другаде.
Има много общи марки на кола за хора, които са по-малко претенции, но много хора все още могат Кока-Кола за своя уникален продукт.
Кока-Кола е развила силна марка идентичност и лоялност сред потребителите.
Някои други примери са Тако Бел (Такос), H & R Блок (данъци) и Филип Морис, производителите на Marlboro (цигари).
Всеки от посочените по-горе дружества са първите имена на хора, мисля, когато те искат от кола, Такос, данъци или цигари.
Това са тип дружества, които Уорън Buffett обича; тези с трайно конкурентно предимство.
В резултат на това, Уорън Buffett ще разгледа изкупуването им запаси.
Цена конкурентни предприятия са тези, които привличат потребителите с помощта на цената на тяхната услуга или продукт.
Някои примери са газови и петролни компании, производители на автомобили, авиокомпании и интернет услуги.
Уорън Buffett избягва тези фирми, защото там е много конкуренция в тези индустрии и основната движеща фактор за потребителя е цената.
Защита на потребителите рядко имат съвсем лоялност към предприятията в тези сектори.
Например, хората ще отидат до най-евтиния газ станция за газ, независимо от марката и те ще летят с авиокомпания, която е най-евтините билети за тяхното предназначение.
Тези предприятия също са податливи на ценови войни.
Цена войни направя нищо, но боли дружествата, които участват. Уорън Buffett избягва цена конкурентни фирми, защото те нямат конкурентно предимство и марка лоялност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар