четвъртък, 23 април 2009 г.

Уорън Buffett върху застрахователните Икономика и 2004 г. Резултатите

Berkshire Хатауей председател Уорън Buffett върху застрахователните Икономика и 2004 г. Резултатите 

8 март, 2005 

  Е-мейл този член Стълб Коментар печат на член член Reprints 
Като председател Уорън Buffett собствените допускане, Berkshire Хатауей Инк. не е имал един от неговите най-добри години, в 2004 година. Миналата година, Berkshire книгата стойност печалба от 10,5% падна кратко на S & P 500 Индекс на 10,9% възвръщаемост. В годишното си писмо до акционерите, Buffett поела вина. 

"Нашата lackluster изпълнение не се дължи на някоя от препъва CEOs на нашите действащи фирми: Както винаги, те изтеглили повече от своя дял от товара. Моето послание към тях е просто: Направи своя бизнес, както ако го бяха единственият актив вашето семейство ще си през следващите сто години. Почти неизменно те не само, че и след като се грижи за нуждите на бизнеса си, да изпращате повече пари за Omaha за мен да разгърне. 

"Не съм виновен за тази работа много добре през миналата година. Моята надежда е да се направят няколко няколко милиарда долара придобивания, които ще добавят нови и значителни потоци на заплатите на много ние вече имаме. Но аз се удари. Освен това, намерих много Няколко атрактивни ценни книжа, за да купят. Berkshire затова, приключила годината с $ 43 млрд. на паричните еквиваленти, не е щастлив позиция. " 

Сключване на застраховка е Berkshire на основната операционна бизнеса, тъй като то Народно закупени Обезщетения, търговски авточасти и обща отговорност застрахователят, през 1967 г.. Застраховане е предоставена на "извор на финансови средства" Buffett използва за закупуване на други фирми и ценни книжа. Сред Berkshire от другите застрахователни стопанства днес са GEICO, пряк доставчик на автомобилни застраховки и Генералния Презастраховане. В един и същ акционер писмо където Buffett обсъжда изпълнението на тези застраховки единици през 2004 г., той също така осигурява поглед в своята гледна точка на икономиката на застрахователната индустрия. Той обяснява как Berkshire успява да се "преодолее слабоват Икономика на индустрията и да постигат някакъв измерител на трайно конкурентно предимство." Следват извадки от застрахователни от Buffett на писмо. 

Силата на поплавковата 
Източникът на нашите осигурителни фондове е "запас", която е на пари, която не принадлежи на нас, но и че ние временно задръжте. Повечето от нашите плувка възниква, тъй като (1) премии са платени предварително, че услугата се предоставя - застрахователна защита - се доставят в срок, който обикновено обхваща една година и; (2) загуба на събитията, които се случват днес не винаги води до нашите незабавно изплащане претенции, защото понякога отнема много години, за които трябва да се отчетат загуби (азбест, загубите ще бъдат за пример), на договаряне, за да се установи. За $ 20 милиона на плувка, което дойде с нашите 1967 покупката (Национална Обезщетения-НИКО) вече е увеличена - както чрез вътрешен растеж и придобивания - до $ 46,1 млрд. евро. 

Поплавковата е прекрасно - ако тя не дойде на по-висока цена. Нейната стойност се определя от застрахователните резултати, което означава, как разходи и загуби, ние в крайна сметка ще плати сравняват с премиите сме получили. Когато застрахователните печалбата е постигната - както е случаят в Berkshire в около половината от 38 години ние сме били в застрахователния бизнес - запас е по-добре, отколкото свободни. В тези години, ние сме в действителност плаща за провеждане на други хора парите. За повечето застрахователи, все пак, животът е много по-трудно: В агрегат, собственост-произшествие промишленост почти неизменно оперира на застрахователните загуби. Когато това е голяма загуба, плуващ става скъпо, понякога devastatingly така. 

Застрахователи обикновено спечелил лоша връща за проста причина: те продават стока-подобен продукт. Политика форми са стандартни, и продуктът се предлага от много доставчици, някои от които са взаимно компании ( "собственост" от полици, отколкото акционерите) с нестопанска цели, които са ограничени. 

Нещо повече, повечето insureds не се грижи, от които те купуват. Клиентите от милиони да каже: "Имам нужда от Gillette ножове" или "Ще взема кока-кола", а ние чакаме напразно за "Бих искал Национална Обезщетения политика, моля те." 
Следователно, ценова конкуренция в застраховането обикновено е ожесточена. Помислете самолетни седалки. 

НИКО Стратегията: Ценообразуване Дисциплина 
Когато сме закупили компанията НИКО - специалист по търговските авточасти и обща отговорност застраховка - тя не изглежда да има някакви качества, които да преодолеят промишлеността на хронични проблеми. Тя не е била добре известна, не е имал информационно предимство (дружеството никога не е имало актюер), не е била ниска цена оператора, и продавани чрез общи агенти, метод, много хора, че остарели. 

Въпреки това, почти всички от последните 38 години, НИКО е звезда изпълнител. Всъщност, трябваше ли да не направи това придобиване, Berkshire ще е щастлив да бъде на стойност половината от това, което е и днес. 

Какво сме имали отиват за нас е управленски нагласи, че повечето застрахователи намерите невъзможно да възпроизвеждат. 

Можеш ли да си представиш всяко публично дружество възприемат бизнес модел, който ще доведе до спад в приходите, че сме имали от 1986 през 1999? Този колосален пързалка, тя трябва да се подчертае, не е било извършено, тъй като бизнес беше недостъпен. Много милиарди долари премии са лесно достъпни за НИКО имали сме само били склонни да намалят цените. Но вместо това ние последователно цени да направят печалба, да не съвпадат нашите най-оптимистични конкурент. Ние никога не остави клиенти - но те остави нас. 

Повечето американски фирми пристанище на "институционалния императив", който отхвърля удължен намаляване на обема. Главен изпълнителен директор Какво иска да докладва на акционерите си, че не само бизнес договор последните години, но че тя ще продължи да пада? При осигуряване, настояват да водят писмен вид бизнес е също така засилен, защото последиците от безумно цени политики не могат да станат явни за известно време. Ако застрахователят е оптимист в своите запазване, съобщава приходите ще бъдат надценени, а години, може да мине пред истинската загуба разходи се разкриват (форма на самоуправление в заблуждение, че почти унищожена GEICO в началото на 1970 г.). 

И накрая, налице е страх фактор по време на работа, по-, че свиването на бизнес обикновено води до layoffs. За да се избегне розови ластари, служителите ще рационализирам неадекватно ценообразуване, казваш си, че недобре цени бизнес трябва да се толерира, за да се запази непокътната и организацията на разпределителната система щастливи. Ако това не е последвано разбира се, тези служители ще спори, дружеството няма да участват в събирането, че те винаги се чувстват е просто зад ъгъла. 

За борба с работниците и служителите природни тенденция да спаси собствената си кожа, ние винаги сме обеща НИКО на работната ръка, че никой няма да бъде уволнен заради намаляващ обем, но тежко на контракция. (Това не е Доналд Тръмп на сортиране на място.) НИКО не е труд-интензивно, и ... могат да живеят с излишък режийни. Той не може да живее, все пак, с underpriced бизнес и разбивката по застрахователните дисциплина, че го придружава. Застрахователно организация, която не се интересува много поемане на печалбата през тази година е малко вероятно да се грижи следващата година също. 

* * * * * * * * * * * 

GEICO Стратегията: краката най-Етаж 
Друг начин да се успее в стокови тип дейност трябва да бъде на ниска цена оператор. Сред авто застрахователите, работещи на широк мащаб, GEICO притежава че ценните заглавие. За НИКО, както видяхме Един залез-и поток бизнес модел има смисъл. Но компанията държи нискотарифна предимство трябва да преследват ненамаляващ пеша до най-етажна стратегия. И това е само това, което правим най GEICO. 

Първоначално, GEICO изпратили своя нискотарифна съобщение до ограничена публика на държавни служители. Късно, той разширява своя хоризонт и премести своята пазарна акцент към телефона, работещи анкети, които дойдоха от излъчване и печат на рекламата. И днес в Интернет идва по силен. Между 1936 и 1975 г., GEICO нараства, започвайки от нула до 4% пазарен дял, се превръща в страна на четвъртата по големина авто застраховател. През по-голямата част от този период, компанията е отлично управлявана, постигайки така отлично обем печалби и високи печалби. Изглеждаше unstoppable. Но след като моя приятел и герой Lorimer Дейвидсън оставка като изпълнителен директор през 1970 г., неговите наследници веднага направи огромна грешка, като underreserving за загуби от обезценка. Това произведени дефектни разходите информация, което от своя страна произвеждат неадекватно ценообразуване. До 1976 г., GEICO беше на прага на провал. 

Джак БЪРН тогава се присъединиха GEICO както и главен изпълнителен директор, почти едно handedly, спаси компанията от героичните усилия, които включват големи увеличения на цените. Макар GEICO на оцеляване изисква тези полици избягали от дружеството, и от 1980 нейният пазарен дял е спаднал с 1,8%. В последствие фирмата започва някои неразумни диверсификация ходове. Това изместване на акцент от извънредно основни бизнес закърнели GEICO за растеж, както и от 1993 пазарния си дял бяха пораснали само fractionally, за 1,9%. Тогава Тони Добре се такса. И каква разлика, която прави: През 2005 г. GEICO вероятно ще осигури 6% пазарен дял. 

* * * * * * * * * * * * 
Общи Презастрахователна: Качество не Стокови 
Презастрахователна - застраховане, продавани на други застрахователи, които искат да съкрати част от рисковете, които са поети - не трябва да бъде със стоков продукт. На дъното, всяка застрахователна полица, е просто обещание, и както всеки знае, обещанията се различават значително в тяхното качество. 

На първичния застраховане ниво, независимо от това, просто, който прави обещавам често е от второстепенно значение. В личен линии осигуряване, например, твърди налог върху оценките разтворител компании да плащат полици на компаниите, които излизат счупи. В бизнес-осигурителната сфера, същото споразумение се прилага за работниците компенсаторни политики. "Защитена" политика на тези видове сметка за около 60% от собствеността на жертвите на промишлеността на обем. Разумно управлявана застрахователите са раздразнени от необходимостта да се субсидира бедни или безотговорно управление другаде, но това е начина, по който тя е. 

Други форми на бизнес застраховането в първичното равнище включва обещания, които носят големи рискове за осигурените. Когато Reliance Начало застраховане и застраховане бяха тичам в земята, например, техните обещания се оказаха безполезни. Следователно, много от притежателите на търговските им политики (различни от тези, покриващи работниците обезщетение), понесени болезнени загуби. 

На границата на риска в първични политика, обаче, pales в сравнение с тази затаени в презастраховането политики. Когато презастрахователя се счупи, колебания загуби почти винаги стачка първичната компании е поправен. Този риск е далеч от малки: GEICO е претърпяла десетки милиони в загубите от неговите безгрижни подбор на презастрахователи в началото на 1980-те. 

Беше истински мега-катастрофа да се появят през следващите десет години, или две - и това е реална възможност - някои цесионери няма да оцелее. Най-голямата загуба на застрахования към днешна дата е на Световния търговски център в бедствие, което цената на застрахователната индустрия около $ 35 милиарда. Урагана Андрю цена застрахователи около $ 15,5 млрд. през 1992 г. (въпреки, че загубата ще бъде много по-високи в днешния долара). И двете събития rocked застрахователните и презастрахователните света. Но $ 100 млрд. събитие, или дори по-голяма катастрофа, остава възможността, ако нито една особено тежко земетресение или ураган удари само на грешното място. Четири значителни урагани удари Флорида през 2004 г., причинявайки общо на $ 25 млрд., или по-осигурените загуби. Две от тях - Чарли и Иван - може да направи най-малко три пъти на повредата защото те са влезли в САЩ не е далеч от действителното им кацане точки. 

Много застрахователи считат $ 100 млрд. загуби индустрия като "немислима" и няма дори план за него. Но в Berkshire, ние сме напълно подготвени. Нашият дял от загуба вероятно ще бъде 3% до 5%, и приходи от инвестиции и други бизнеси биха комфортно надвишава тази стойност. При "в деня след" пристига, Berkshire чекове ще ясни. 
Макар урагани хит ни с $ 1,25 млрд. загуба, нашите презастрахователни операции направи и през миналата година. На Общото Re Джо Главня е реставрирана в дългосрочен възхищават културата на поемане дисциплина, че за времето, трябваше да загуби своята начин. Отличните резултати е реализирана през 2004 г. по текущата дейност, обаче, бяха компенсирани от неблагоприятни развития от година преди той взе кормилото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар