Фридман: Receding икономически прилив излага голи недостатъци на САЩ образование
До Л. Томас Фридман
The New York Times
Актуализиран: 04/24/2009 08:51:12 PM MDT
Говорейки за финансовата криза и как те могат да излагат слаби компании и слаби страни, Уорън Buffett веднъж отлично quipped, че "само когато течението излиза ще разберете, който не е облечена в бански." Значи е вярно. Но това, което е наистина unnerving е, че Америка, изглежда е една от тези страни, който е бил открит плувен клъв - при повече от един начин.
Кредитни мехурчета са като прилив. Те могат да покриват до много гниене. В нашия случай, излишъкът потребителското търсене и създаване на работни места, създадени от нашите кредитни и жилища мехурчета са маскирани не само нашите слабости в производствени и други икономически основи, но нещо лошо: Колко далеч сме паднали зад по-К-12 образованието и колко е сега струва нас. Това е заключението Нарисувах от ново проучване на консултантската фирма McKinsey, озаглавена "Икономическото въздействие на постигането на пропуските в американските училища."
Един бърз преглед: В 1950s и 1960, САЩ доминира света по К-12 образование. Ние също доминирана икономически. През 1970 г. и 1980 год., ние все още е водеща, макар и малък, по-добре за образоване на населението чрез средното училище, и Америка продължава да води в света икономически, макар и с другите големи икономики, като Китай, затваряне инча Днес сме паднали зад на глава от населението в двете завършилите средно образование и тяхното качество. Последици за да следват.
Така например, през 2006 г. програма за международни студенти оценка, която измерва прилаганата учене и решаване на проблеми на
Advertisement
15-годишните в 30 индустриализирани страни, в САЩ класирана 25-та от 30 през 24-ти по математика и на 30 в науката. Това нашата младеж на средна наравно с тези, от Португалия и Словашката република, "а не със студенти в страни, които са по-подходящи конкуренти за сектора и услуги с висока стойност на работни места, като Канада, Холандия, Корея и Австралия," McKinsey отбележи.
Всъщност, нашата четвърта гредери сравни добре на такива глобални изследвания с, да кажем, Сингапур. Но нашето училище децата наистина закъснение, което означава, че "вече американските деца са в училище, те изпълняват по-лошо в сравнение с техните връстници международна", каза McKinsey.
Има милиони деца, които са в модерните предградия училища ", които не осъзнават колко далеч са те," каза Мат Милър, един от авторите. "Те са подготвени за $ 12-ан-часова работа - не $ 40 до $ 50 на час."
Не е, че ние ако не във всички области. Има огромен брой вълнуващи образователни иновации в Америка днес - от нови начини на учителя компенсация на чартърни училища до училище квартали пръснати из страната, които се показват реални подобрения на базата на по-добри методи, по-добри принципи и по-високи стандарти. Проблемът е, че те са твърде разпръснати - напускане на всички видове постижение празноти между бялото, Афроамериканци, Latinos и различни нива на доходи.
Използване на икономически модел създаден за това проучване, McKinsey показа колко тези пропуски се струва нас. Да предположим, тя отбелязва, "че в 15 година, след доклада от 1983 г." нация в риск "алармира за" нарастващите прилив на посредствеността "в американски образователни," САЩ са подигнах изоставащите студент постигането на високи стандарти на изпълнение? Какво щеше да се случи?
Отговорът, казва McKinsey: Ако Америка е затворена международната постижение празнина между 1983 г. и 1998 г. и бе повдигнат нейната ефективност до нивото на тези народи, както Финландия и Южна Корея, САЩ БВП през 2008 г. биха били между $ 1,3 трилиона и $ 2,3 трилиона високи . Ако бяхме затворили расова постижение пропастта и черни и латино студент резултати бяха уловени с този на белите студенти от 1998 г., БВП през 2008 г. ще са между $ 310 млрд. и $ 525 млрд. високи. Ако разликата между ниските доходи на студентите, а останалите са били свиват, БВП през 2008 г. ще са $ 400 млрд. до $ 670 млрд. високи.
Има някои признаци надежда. Председател Barack Obama признава, че спешно трябва да се инвестират пари и енергия да се вземат тези училища и най-добри практики, които работят от островите на компетентност на нова национална норма. Но ние трябва да го направиш с чувство за неотложност и последващи чрез защитата на икономическите и моралните залага на търсенето.
С Уолстрийт на упадък, макар и много по-образовани и идеалистичен младежки Искам да опитам преподаване. Уенди Kopp, основателят на Преподавай за Америка, наречен онзи ден с тези статистики за полувисше образование записването да се присъединят към нея организация да преподава в някои от нашите-нуждаещите се училища следващата година: "Нашата обща заявления до 40%. Единадесет процента от всички Айви Лига възрастните приложени, 16% от Йейл на висш клас, 15% от Принстън's, 25% от Spellman и 35% от Африка-американска Пенсионери в Харвард. В 130 колежи, между 5 и 15% на висшия клас приложени. "
Част от нея, каза Kopp, е липсата на работни места другаде. Но част от нея е "студентите в отговор на призива, че това е проблем, нашето поколение може да реши." Май е така, защото днес, educationally, ние не сме една нация в риск. Ние сме една нация в упадък, и нашите Голотата е наистина показва.
събота, 25 април 2009 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар