понеделник, 30 март 2009 г.




В Neff стратегия обича компаниите, чиито печалби на акция нараства между 7% и 20%. Той също дава предимство на фирми с дивиденти, се счита, дивидентите са често по-предвидима и стабилна от бъдещите печалби. В Neff стратегия съчетава печалби и доходността чрез добавяне заедно EPS растеж и доходност (обща възвръщаемост) и това, като се раздели на P / E съотношение. Той иска да види това метрични (обща възвръщаемост на P / E) най-малко два пъти тази на пазара или на дружеството индустрия.

Използване на модел на Neff стратегията съм създал, една фирма, която минава е поименен Фридман, Billings, Рамзи група(FBR - коментар - Cramer вземем).Арлингтън, Va. базирани Фридман, Billings, Рамзи е инвестиционна банка, която предоставя инвестиционно банкиране, брокерски и институционални услуги, управление на активи, както и инвестира основно в ценни книжа, ипотечни гръб и търговци банкови инвестиции.

Фирмата на trailing P / E съотношение от 8,7 вмества в Neff стратегия на желания диапазон (пазара на P / E е 21,0). Доходът на акция за растеж от 15%, на базата на консенсус оценка на дългосрочното бъдеще растеж, мача добре да Neff целевия обхват на 7% и 20%. FBR общата възвръщаемост разделен на P / E съотношение идва до 2.7, което сравнява до пазара на 0,3 и 1,25 за компанията връстници. Тъй FBR общата възвръщаемост на P / E съотношение е повече от двойно както на пазара и на индустрията, тя минава този тест - Всъщност, той само трябваше да бъде един от тези два пъти да отговаря на критериите.

В действителност, FBR отговаря на всички от Neff стратегията критерии, въз основа на моето разбиране на неговата стратегия, поради което тя генерира "силен интерес" за тази стратегия.

Също така чисти Езда на High Road

Друг кандидат е Southfield, Mich.-седалище чисти Corporation (Lea - коментар - Cramer вземем) Един автомобилни интериорни системи доставчик. Чисти предлага напълно интегрирани автомобилна интериора, включително и електронни и електрически системи за разпределение, седалки, настилки, акустични системи за врати и панели. Нейните клиенти са производителите на автомобили, включително и General Motors (ГМ - коментар - Cramer вземем), Форд (F - коментар - Cramer вземем), DaimlerChrysler (DCX - коментар - Cramer вземем), БМВ, Фиат, Фолксваген, Renault / Nissan и Toyota, сред останалите.

Чисти сегашните P / E съотношение е 8,8, което се вписва в стратегията Neff Целта на P / E съотношение 40% към 60% по-ниски от пазара, което е 21. Неговата историческа EPS ръст е 15,5%, право в съответствие с тази стратегия на критериите да бъдат между 7% до 20%. Lea общата възвръщаемост на P / E е 1,94, което лесно да превъзхожда пазара на средно 0,3, въпреки че не съвпада с индустрията на 2.0. Това е ОК, защото има нужда от обща стратегия за връщането на P / E за да бъде най-малко двойно или на пазар или на отрасъла, то не трябва да бъде и двете.

Както FBR, чисти отговаря на всички критерии на Neff стратегия. Разбира се, няма гаранция, че тези препоръки ще се окажат печеливши. Но имайте предвид, че този модел на стратегия се основава на съчинения на един човек, който има завиден опит като инвеститор. С над 30 години от обикновено е от дясната страна на пазара, Neff е спечелил мястото си сред другите от моите уважавани gurus. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар