петък, 10 април 2009 г.

Buffett надолу, но не и за граф 3 коментари
от: Крейг Браун 09 април, 2009 | за запасите: BRK.A / BRK.B
Крейг Браун картина Крейг Браун
Следвам
57
Последователи
0
Следващ

В момента след Крейг Браун
Спри След

Ти вече не са следните Крейг Браун
За този автор:

* Крейг Браун на статии на Seeking Алфа
* Посещение: FinancialSpiltMilk

Станете сътрудник Подайте член
обратно към Yahoo финансите добави към моята Yahoo обратно торта

*
Размер на шрифта:
*
Печат
* Email
* TweetThis

Moody's - компания, чиято майка е 20% собственост на Berkshire Хатауей (BRK.A), което е почти с контролен интерес - сега е понижена Berkshire, не един, а два часа notches. Fitch го определи щръбка последния месец и S & P е, че в техните забележителности. Това показва, никой не е имунна - Ами почти никой.

Просто като ирония, че дадена компания, в която Buffett има значителен дял понижена дружеството му два часа notches. Аз не видите това като кандидатира за изходите за Berkshire. Той също планира за това и ще направи добре. Бъфет просто има определени запаси той няма да се продава, така че се налага да споделят част от тяхната болка. Но той все пак ще направиш много добре, мисля, относно взема бележки по време на този спад. Не е време да се брои го.

Това е изненада!

Bloomberg обобщен протокол на Fed март среща доста добре

Федерален резерв служители бояха икономиката на САЩ може да падне в самостоятелно засилване цикъл на повишаване на безработицата и slumping бизнес и потребителски разходи, вземане на кредит-строгите в слаба финансова система, минути на Федералния резерв на март среща шоу.

Гледай ти, тази среща е била по-малко, отколкото преди един месец. Трябва да призная, че са били страдание при същите страх в продължение на няколко месеца и все още съм. Аз съм малко по-оптимистични в момента - но само малко. Ние ще видим. Все пак, за да имат Fed минути, които са публично тази отрицателна е рядко, много рядко.

Нека да добавя моя лична изненада с микс. Аз са продължили да се обадя нещата както аз ги виждам и както казах хубав много дневно не виждам с нас на дъното все още. Аз, от друга страна, не виждам нас значително разстояние от дъното, но все още не съществува все още. Тя е твърде рано да се страна, с други думи. По пазарите изкачил в почти рекордно темпо през март и все още не са направили твърде зле през април, се очаква по-малко хора да обърнат внимание към мен. Това не се е случило. В края на деня, въпреки това, аз съм нито право или грешно.

Buiter на друг индиански поход

Аз дори не се опитват да обобщят това за вас, тъй като е късно и съм уморена. Buiter е дуум-и - gloomer вероятно зле от мен. Той сега повишава риска от правителството на САЩ или Великобритания правителството неизправния на дълг. За мен, и дори Buiter, не вероятно, но това е възможност да се разгледа. Ако нашето правителство получава много луда по нейните разходи пиянствувам (поемане на задължение да се определи проблема, причинени от дълга), това може да бъде проблем.

Повече информация за недвижими имоти Болка да дойде - Особено за CRE Фронт!

Аз съобщени миналата седмица за това, как премиерът ипотечни delinquencies сега са outnumbering прогнози, по номер. Това е сериозна Stat, което трябва да разберем, тъй като представлява много сериозен ипотечни долара потенциално отиваш в подразбиране и въздействат на токсични активи ни изглеждат толкова много искаха да купят. Но както изглежда, жилищни недвижими имоти в близост до дъното, търговски се на разстояние по-големи загуби време. Не е изненада, но това е следващата фаза на недвижими имоти спад. На всеки фронт CRE изглежда е млечниче вятър.

Безработицата Статистика - Какво да следват

Правителството казва, безработицата е 8,5%, много високи фигура от историческите стандарти и най-изпъкнали Аз прочетох прогнозират нас peaking над 10%. Това е "длъжностно лице" курс. Този процент игнорира много хора готова, готови и способни да работят. Един добър аргумент съществува за използване на различни мерки, U-6, за измерване на безработицата. Аз никога не очакват правителството да направя това, но то е внимание при съдийствам безработица. U-6 от начина, показва над 15% безработица. Някъде между 8,5% и 15% е вероятно истината, но реалността е, че правителството Статисистики са по стрелба. Голяма изненада!

Няма коментари:

Публикуване на коментар