понеделник, 6 април 2009 г.

Имам най-новите Уорън Buffett книгата!


Аз сте добавили късно Уорън Buffett книгата ми колекция да ми Уорън Buffett книгата библиотеката на общо 14 книги.
Те казват, че има около 200 книги на Уорън Buffett, така че имам 186 повече, за да добави към моята Уорън Buffett книгата библиотеката whahahahha! ?


Имам три страсти, когато става въпрос за събиране на пратки.
Това са пина, артефакти от друго място или култура и позна го Уорън Buffett книгата!



Напоследък имах стана фен на Уорън Buffett и имам търсили надлъж и нашир за материали, за да добави към моята Уорън Buffett книгата събиране.
Миналия месец, аз написах пост, озаглавен "Как Уорън Buffett ме лошо."
Може би искате да проверите това.

Родителите ми току-що пристигна от Съединените щати и Попитах ги донесете ми карфици и някои Уорън Buffett книги.
Донесоха три часа с тях, това са "The Снежна Топка - Уорън Buffett и бизнеса на живота" от Алис Shroeder, "Уорън Buffett и тълкуване на финансовите отчети" от любимите ми Buffetologist, Мери Buffett и Дейвид Кларк и "Уорън Buffett начин "от Робърт Hagstorm.

"The Снежна Топка" е около 800 + страници дебела и е thickest Уорън Buffett книга, която някога са се намира. Просто освободени наскоро, тази биография се казва, че е само едно разрешение директно от Уорън Buffett себе си.

Една запалените филипински Уорън Buffett фен каза, че това късно Уорън Buffett книгата е Хари Потър за Buffetologists.
Аз разбира се съгласявате!
Аз не съм започнал още четенето на книгата, но аз ще започнат да го прочетете по някое време през следващата година.

"Уорън Buffett и тълкуването на финансов отчет" е модерна дни е равно на 1932 класик, "Тълкуването на финансовите отчети" на Бенджамин Греъм.
Този тънък 200 стр.
Книгата може да изглежда малко, но нека да не му изглежда мами вас. Това Уорън Buffett книгата е толкова пълен с полезна информация за това как да се търси за компании с трайни предимства.
След като сте усвоили понятия в тази Уорън Buffett книга, която със сигурност ще се превърне в експерт по ценни книжа анализ.
Вече прочетете тази книга на моя стара пътуване до Baguio и смятам да я прочетете отново.

Аз не съм сканирани "The Уорън Buffett Way" все още, но аз съм сигурен, че ще бъде вълнуващо, както и останалите Робърт Hagstorm книгата, която аз прочетох (Съществените Buffett: предвечен принципи за нова икономика)

Аз закупени друга Уорън Buffett книгата седмици от powerbooks SM Cebu озаглавено "Buffetology" от Мери Buffett и Дейвид Кларк.
Аз прочетох книгата и вече се научих много за това как Уорън Buffett прави си печелившата фондова покупки.

Имам завършен четене около 6 на моята съществуващите Уорън Buffett книгата колекцията .. Аз съм в момента четене ми 7мия Уорън Buffett книга.
Очаквайте моето мнение за тях в следващите постове. Аз наистина мисля, че е необходимо някои апетит suppressant да ми помогне потискат апетита при четене Buffett книги hehehehehe

Ако желаете да закупите Уорън Buffett книга защо не ги купува ми партизанска Blogger estore? Това е захранва от Amazon така е безопасно, бързо и лесно. Кликнете тук, за магазин за евтини Уорън Buffett книга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар