понеделник, 6 април 2009 г.






Vooch на 
Berkshire Hathaway 2006 TRIP 
5/7 май, 2006 

На самолета 

Моето пътуване до Berkshire Хатауей стартира в Nashville, TN летището, но нещата не са на проекта става интересно, докато не трябва да Мемфис, TN. Той е там, че на борда на самолета да Omaha, NE. Един след една, хората се качил на самолета. Един мъж с Греъм на "Защита Анализ" Книгата, друг с "Интелигентна с инвеститорите", друг с "Уорън Buffett Way", както и за и за. В мерник, аз мисля, че целия полет е бил пълен с Berkshire Хатауей инвеститорите, тъй като видях няколко от тях в целия уикенд на различни събития. 

При кацане на самолета е, аз говорех с един човек и неговата съпруга. Той е бил акционер Bershire от началото на 1990 и това му беше седмото посещение Omaha. Той каза, че трябва да благодаря на Уорън, защото той направи много хубави неща за него. 

За мен това беше първото ми посещение тук и възбудата на пътуването ми разрешава само на четири часа сън през нощта преди. 

Аз качват моята кола под наем в Херц място - A Pontiac настроението. Беше хубава кола, която ми около града с лекота. 

THE FRENCH CAFE 

В 11:15 ч., моята първа спрете бе френски кафене в историческата област. Ресторантът открит през 1960 и имаше тези четиринадесет подножието тавани. На входа, имаше едно списание за годишната среща, така че качват, че и изяде обяда на бара. Аз поръчал говеждо филе сандвич и четворна Дюарс. Тогава започнах да задавам барман и управител за града и за Уорън Buffett. 

Казаха, той се появи в нощта преди около 6-6:30 ч. за снимки с приятели. Той поиска да бъде направено Череша кокс и остана за около 30 минути. Те също така каза, че ще се появи събота вечер да се яде там. Бармана каза той на сплашваща да обслужват трапезата му, защото той е толкова възхищават и всички писти около frantically. 

Храната беше ОК. Това е едно добро място да отидете, когато се чувстваш като overpaying за нещо, и то няма да бъде на стойност връщане, освен ако не знаех, че Уорън щеше да се появи. 

ХОТЕЛ 

След обяд, аз начело към Севиля Plaza Hotel да видя дали мога да влязат в стаята ми-рано. За щастие, те са моята стая готова. Хотелът е подложени някои ремонти, така че тя е, че "новите" миризмата на всички желания. 

Аз качват малко бира и се ползват няколко докато разопаковани. Обърнах се по CNBC и забелязах, на пазара имаше голям ден. 

Berkshire Hathaway СЕДАЛИЩЕ 

От там, отидох да Berkshire Хатауей главните щабове. Аз не получа шанс да влезем вътре, но аз го получите някои снимки на сградата отвън. 





BUFFETT КЪЩА 

Тогава swung от Buffett дом за няколко картини. Това е удивително той е бил в една и съща къща, тъй като 1958 година. Хората могат да карам в пътя си, ако искат, но не съм сигурен какво ще се случи, след като направя. Не бях на път да разберете. 

YELLOW BRKer PARTY 

В 4:30 PM, аз се появи за жълтата BRKer партия. Той бе още една възможност да говорите с други Berkshire акционери. 
Vooch, Shai Dardasti и непознати 


За първи път отиде до Shai Dardashti да се каже, "Здравей!" И му благодаря за поканата ми към партията. Аз също попита дали мога да получа картина на него, и той настояваше, че някой взема картина на двама ни, така че е много приятно за него. Аз съм човек на мазнини в жълта риза. Shai е в Близък и аз не знам името на други колеги. 

Whitney Tilson също беше там, но аз не получи шанс да говоря с него. Мисля, че той ни напусна веднага след изказванията, защото той бе хвърляне на страна-късно тази вечер в Marriot. Щях да се покаже, че до един, но Избягахме от време. 

Около 150 души се появи на купона. Те са имали пари бар, така че аз имам няколко бири там. 

Аз също се срещна с някои интересни хора там, и научих някои неща. 

Едно момче ме попита какво запаси Бях обект, така че се завтече определяне на списък: ACAS, APA, АПВ, ARLP, азо, BBBY, BRKB, COF, CVX, DELL, ГД ", DVN, ET, FRX, HD, HDI, JNJ , KOF, LPNT, LXK, MVK, PSUN, SKM, SPF, WMT. 

Той е загрижен за DELL. Той мисли, че Lenova е най-ниската цена доставчик и ще дам DELL висока конкуренция в областта на международното пространство - мястото, където всички растеж е възможност. Той предложи да изследвания Lenova някои други. 

Той си на ET вече го изпълним на курса. Съгласих се, но аз вече разпродадени големи части от стопанствата си, след като два пъти ми пари. Останалите все още е до 150%. 

Казах му, че е загрижена за FRX, тъй като те биха могли да бъдат твърде съсредоточен в твърде малко продукти. 

Той харесва JNJ, но заяви LXK вероятно няма да ходя никъде. 

За SPF, като по-голямата част от хората, за да разговаря там, те казаха homebuilding има Run It's курс и е време да се измъкна. 

Те се интересуват от BUD и мисля, че е страхотно купуват. Казах им Прегледах BUD, но почувствах техните дългове ниво е твърде висока. Аз не мисля, BUD биха могли да се измъкнем от дълга в рамките на пет години. 

Аз също ги попита, ако все още собственост на Buffett милиарда унции сребро, че той купи най $ 4/ounce. Те казват, че си го е продал, и аз-късно установи, в годишната среща Buffett, че го продават го от време на време назад за малка печалба. Днес, среброто е за търговия на $ 13/ounce. Buffett желае той държи, но той признава, е невъзможно да се измъкнем от връх през цялото време. 

ROBERT MILES СЛОВО - "гения на Уорън Buffett" 

В 6:30 PM, аз се появи в Roskens Хол. Пускам в друг акционер извън точки и той ме по посока на мястото, където трябва да се става за словото, тъй като не можех да си намеря залата. Така че над главата до тоалетната и бележчица чат за малко. 
Buffett портфейла в ранна възраст 




До скоро, да разбера, този човек е бил преподавател от университета в Тенеси, която е въвела Buffett да Клейтън домове. Преди г-н Майлс дава своята презентация, този човек се събуди и започва да говори за неговата Buffett посещение. 

Той каза, че е написал за Buffett и му каза той имаше статия за Бен Греъм, че той иска да публикува. Buffett заяви той не можеше да му помогне. Те Buffett помолени да дойде да Тенеси и Уорън каза, че искате посещение, ако той имал бизнес в района. Те държат говори назад и напред (съм познае през месеца или години), и тъй като Buffett не е имала бизнес в Тенеси, в Тенеси екипажа каза, че искате да отидете Buffett да го посрещне, ако това е ОК. 

Така че, когато те дадоха Buffett книгата за Клейтън Homes собственик като подарък, Buffett купи компанията и даде на всички студенти Б акции, както и учител А дял. 

Той беше наистина интересно да слуша учителя, тъй като той е бил пълен с ентусиазъм. В действителност, много хора, през целия уикенд, бяха много горди да бъдем Berkshire акционери. 

В речта Майлс беше еднакво интересно. Майлс каза, че когато идват за големите възможности, трябва да заредите нагоре, също като при Buffett купи GEICO или Вашингтон Пост. Майлс каза Buffett купи Вашингтон Пост с 20% марж на безопасност. 

Майлс каза, че Buffett е гений в четири неща: Изчисляване номера, както и 3 други неща, които съм забравил. 

Той каза Buffett има calcuation способността на Алберт Айнщайн, за пестеливост Вениаминовата Frankin и простонароден начин на писане на Марк Твен. 

Той каза, че Buffett писти за неблагодарна работа за един час на ден за да поддържа тялото си във форма и играе бридж за 12 часа на седмица, за да пази сърцето му форма. 

Buffett офис бюро 


Той каза Buffett може да чете книги, пет часа на ден, ако той иска, и че той е изключително интелигентен. 

Той каза, коксови платени Buffett $ 125000/year само за да бъде на борда на директорите. Неотдавна чухме, че Buffett оставка от длъжността му цитира липсата на време. 

Buffett пази си кола за 10 години. Когато той се отърва от последното му кола, тя е само 35000 мили от нея. 

Той получава 250-300 писма на ден от хора по целия свят. 








BORSHEIM НА 

Отвътре шатъра 


На около 8:30 ч., аз се появи в Borsheim години. Те имаха огромен шатъра. Отвътре е групата, и бармани, обслужващи напитки, а някои пръста храна. Те също така имаше един бар, направени от лед с ликьор бутилки прекъснато в лед. Той е бил чист. 

Всички ликьор е безплатна. Аз си, те ще получат всички заредени и тогава те влез вътре и пусни тон на пари за бижута. Когато отидох в магазина - тя беше огромна и пълна с хора. Когато аз ходех в магазина, аз вписване в търговския център, където тя е пълна с хора, говоря и като велик момент. Там са били бармани навсякъде служат ли нещо, което исках. 

Разхождах се наоколо, има няколко бири, и взеха някои снимки. 


 
Borsheim на е сладко опаковани Партито продължи изложени в Mall 
 
 
Имаше бармани цялото свободно място служи за алкохол Един студен бар с ликьор бутилки прекъснато в лед. 





МЛЕЧНИ КРАЛИЦАТА (114-то & Dodge) 

В 10:00 часа, аз се появи на друго сладко опаковани място, където всеки се яде сладолед и говорене. Аз поръчал Снежна виелица и погледна книгите Wiley е престъпление. Робърт Майлс също беше там autographing книги. Г-н Майлс е написал няколко книги и аз закупени "Уорън Buffett Wealth" Докато бях в града. 

Аз също видях една книга има написани от Джанет Лоу нарича, "The Rediscovered Бенджамин Греъм", който изглежда да бъде интересно. 

Преди Майлс започна речта, чух имаше 20% отстъпка в експонат зала утре, затова реших да почакате и да видите какъв вид книги са били предлагани там, тъй като това Wiley Книги отбор не изглежда да се предлагат всякакви продажби. 

ХОТЕЛ 

В 11:30 ч., скочих в леглото, гледани телевизионни и заспаха около полунощ. Когато събуждане по телефона rang в 4:00 AM, не можех да ставам, така че аз спах за още час-два. 

ГОДИШНА СРЕЩА 
Вие трябва да ставам рано, за да стигнем до Qwest център, ако искате добър седалка 



В 5:45 ч., пристигнах в Qwest център. Вратите не са отворени за още 75 минути, но там вече са били 200 души в линия и аз се появи най-добра време - всяка по-късна и линията имам много, много дълго. Сградата е впечатляваща и хората в ред бяха много хубаво. Ние chatted за запасите и пазара на недвижими имоти за около час. Веднъж пак, хората са били отрицателни за пазара на недвижими имоти. 

Фотоапарат екипаж дойде да ми интервюираните ме за пет минути. Тя беше доста смешно. Един въпрос те ме беше, "Ако можеш да попитам Уорън Buffett един въпрос, какво бихте го попитам?" Мислех, че за това за секунда, после каза: "Бих го попитам каква е следващата фондова той ще ходи да се купува". Hehe 

Той беше студено стоящи навън, дори в гъста дълъг ръкав риза. Хората от Джъстин на Ботуши бяха изложени минаваща чаши кафе. Когато преди няколко хиляди души са били в ред, няколко анти-аборт протестиращите излязоха в пълна сила показва огромни снимки на недоносен fetuses - тя е доста по брутен в 6:30 сутринта. 

Когато дойде около 7:00 ч., вратите отворени и хората започнаха текат вътре. Те се завтече и избяга и се завтече, определяне на коридора и с полет на стълбите да отида на срещата област. След като влезете, те започнали запазване си места. Беше лудница. За щастие, аз имам предната седалка ред на страната: SEC 121, ред, Сеат 5. 

Аз говорех за човек до мен. Той е бил там няколко пъти. Той каза, че са издадени 61000 минава през 2005 г. и 77000 минава през 2006 г. за събитието. Мястото само местата около 20000 души. 

Няколко минути преди началото на филма, няколко бодигардове идват пеша изложени Уорън Buffett и той заема мястото да гледате филма. Той е бил само 20 фута далеч от мен. Тя беше невероятна и се усмихваше от ухо на ухо. Един човек задават бодигард, ако той може да говори с Buffett и бодигард каза, "Не". 

Срещата започва с това, което почувствах като час-дълъг филм. Той е бил произведен от Сузи Buffett - Уорън дъщеря. Той беше комедия, която имаше много клипове: а карикатура за Уорън, Чарли, и виж на Кенди главен изпълнителен директор, тъй като съдиите в American Idol измислен нарича "Omaha Idol". В анимационния черта подобие на Стив работни места, Snoop Dogg, Опра Windfrey, Бил Гейтс, Арнолд Schwarzenegger, и други хора. 

След това те показват на клип на Уорън Buffett кой се обажда Чарли Munger да му кажа да "Купете Интернет Запаси !".... ahhahaa ... В реалния живот, Уорън няма да направя това, тъй като това е извън кръга на неговата компетентност. Чарли е на другия край на телефона, като каза: "Не, не! Не!". Тогава Уорън призовава Джейми Лий Къртис, кой седи в леглото, за да Уорън говорите по телефона. Уорън Убеждава я да се обадя Чарли и го убеди да купи интернет запаси. Джейми призовава Чарли, а Чарли казва нещо като: "Аз мисля, Уорън трябва да са разбрали мен. Съгласна съм, че трябва да купуват Интернет запаси". Той беше забавно да ги изслуша, говоря за това. 

Тогава Елън DeGeneres направи обиколка на Вж на Кенди производствена база и е малко прекалено много забавно с бонбони. 

Interwined с комедията клипове бяха рекламите на някои от фирмите, които притежава Berkshire: Млечни Queen, кокс, Geico и много други. 

В funniest част на филма е, когато те са четирите момичета от Desperate Домакините заседание около една карта таблица говорим за човека, те искат да се женят. Те се опитват да решат дали искате ожени по любов или за пари. Три от момичетата, а ще се ожени по любов, но Nicollette Sheridan каза: "Защо омъжиш за милионер, когато можете да имате милиардер?" Тя pulls изложени Чарли Munger и той заседание около трапезата с тях. Той е бил оживен, защото Чарли е като стария 80 години и той има много дебели очила. 

До скоро, Buffett се шегувах за това, как тя извади един Анна Никол Смит се движат и, че "Когато избирате между старите богати момчета, изберете по-възрастните един." 

Филмът също черта на клип от Buffett на свидетелството за конгресен Соломон Братя и как, ако една от 8000 служители, губи пари за фирмата, която е ОК, но да загубиш настъргвам на репутацията е неприемливо. 

След филма, Buffett и Munger въведени Борда на директорите. Бил Гейтс седеше отпред и центъра. Buffett после продължи да отговаря на въпроси от публиката. 

Аз съм просто отиваш да подчертае някои от нещата, Buffett заяви: 

Buffett се изпомпва и се вълнувам за неговата нова покупка на Iscar металообработващи за около $ 5 милиарда. Той съхранява казва, че акционерите трябва да бъдат възнаградени в пет до десет години за определяне на пътя. 

Buffett ще Израел през септември да търсите в подобни предприятия да купуват. 

Buffett също говори за това, как не всички фирми са привлекателни за него. Това, че собствениците на някои фирми имат големи глави и искам големи долара. Той каза, че е в средата на една такава сделка, и мисля, че става дума за разминаване и той ще си ходи, но той иска да говоря с този човек, така че може да научите всичко, което може от него. Беше интересно мнение, защото това е почти толкова, ако той е чужденец, който ходи наоколо и гадно на мозъка на всеки човек е да се говори. 

Buffett говорихме за гората река изпълнителен директор годишния букви. Мисля, че човекът е написал книга и се препоръчва четене. 

Уорън каза, че не се интересуват от Интернет запаси, защото той не разполага с добра видимост на това, което на интернет компанията ще изглеждат по 5-10 години. Той казва, че той обича компаниите, които ще изглежда добре битов същото 5-10 години надолу по пътя както правят сега. 

Buffett казва, че няма съмнение, че ползването на етанол ще растат. Munger казва, че той не обича етанол, защото той отнема повече енергия, за да етанол от това, което ти се измъкнем от нея. 

Те двамата говорили за това, как мед е отишло от 70 цента до $ 3,50 и колко петрол е отишло от $ 10 до $ 70. 

Buffett каза: "То започва с основите, а след това го превръща в спекулации. Какво по мъдър човек прави в началото, безумният прави в края." 

Buffett каза веднъж хора завиждай за нещо, което е гореща (като стоки и жилища), никой не може да се определи връх защото е неизвестно колко 
Скандално цените може да тръгваме. 

Buffett каза $ 45/sq фута е добра цена, която плащате за дома. Тичах на математиката в моя собствен дом и излязоха с $ 62,50, така че предполагам че са надплатили. hehe 

Buffett каза Berkshire е 400000 sharesholders. Мислех, че е била доста висока и това може да е грешка. 

Един човек ме попита дали това е добър момент да закупите Berkshire Хатауей състав. Buffett каза "не". Те не просто да излезем и да купи акции на компаниите, които те обичат. Те само ще купи запасите, когато цената е прав. 

Около това време, аз се уморих. Имах 4 часа сън последните два дни, затова отидох на търговска зона, където всички фирми функция на техните продукти - някои неща се продават и други не са. 

Exhibit ЗОНА 

Отивам надолу към проявява и имам някои обяд. За моето удивление, мястото е сладко опаковани с хората. Има един преливник, създаден в 3 места с голям екран телевизори и столове навсякъде. Хиляди хора, трябваше да го гледате от тази област. 

Ходя в книжарницата и е установено, няколко DVD-та на стойност купуват. 

Аз също се срещна Джанет Лоу там. Аз вече имам трима от нея книги, "стойност Инвестиране Made Леко", "Уорън Buffett Говори", и "По дяволите Право", която се разказва за Чарлз Munger. Попитах я защо те не са "The Rediscovered Бенджамин Греъм" книгите там, и тя каза, че може да се намери копие с автограф от него в близко Marriott Borsheim години. 

Междувременно Buffett е все още на етап говорим ... Запазих минаваща телевизори, с букет от хора заседание около тях, като се отбелязва, както и да гледам. Трябва да сте пропуснали друг 45 минути от него, но аз вече знам толкова много за него, че много от нещата, той казва е дублирането на усилия. 

Аз качват още няколко неща, а след това оглавява към Marriott Лоу да купят книгата. 

ХОТЕЛ 

След като се качват Лоу книгата, аз начело обратно до хотела, за да вземе дрямка. Бях изтощен. Бях будно предварително шоу за Кентъки дерби и имам толкова уморена съм заспала и пропусна състезанието. Късно чух Barbaro спечели. 

Небраска МЕБЕЛИ Mart 

В 6:30 PM, се събудих и оглавява нагоре към NFM. Мястото е сладко опаковани - може би хиляда души са били там. Линиите са дълги. Отвътре, имам да ям някои от Уорън любимите неща: един хамбургер, Чери Кокс, както и Мандра Кралица разтакавам Бар. Гледах някои хора играят Уорън на любимата игра: мост, видя любимия си цвят: червен, и чуха любимите си музика: Dixieland. Неговото любимо място за живеене е Omaha. Не е имало три други Уорън от любимите неща там, но аз не ги виждам. 

Аз също ходих около Небраска Мебели Март. Те имат 82-инчов плосък панел на екрана, който бе продажбата на над 100000 щатски долара. Той беше огромен. 

Това вероятно е най-лошата част от пътуването, но тя би могла да е, защото аз бях толкова уморен. Аз опаковани в много неща да правя, докато бях там. За по-малко от 45 часа, аз toured красив град и има много време. 

Просто може да отида пак следващата година.


Няма коментари:

Публикуване на коментар