петък, 10 април 2009 г.

Друг влак на мисълта

Снимка: общността
Снимка: АЛЕКС GAMBILL
кликнете върху снимката за уголемяване
Buffett локализиране в ковчег Град сайдинг

До СИДНИ скучно и FOSS FARRAR
Екип писатели
news@arkcity.net или reporter@arkcity.net

Състоянието на Канзас е финансиран Amtrak едно проучване, за да видите за възстановяване на север-юг пътнически железопътни услуги на Канзас Сити от Оклахома Сити, с потенциал спрете в Арканзас Сити.

Това проучване се очаква да бъде завършен до края на тази година. Според проучването, резултатите и последващите действия на държавните законодателната, железопътни услуги биха могли да бъдат установени в ковчег Сити за първи път от 1979 година.

Но в известен смисъл, пътнически железопътен превоз чрез ковчег Сити никога не спря.

Например, има слух, че в неделя, милиардер Уорън Buffett беше на борда на влака от VIP Канзас Сити спрелия тук за екипажа промяна, преди да продължи, за да Форт Уорт.

Според тези източници, Buffett бе домакин Мат Роуз, изпълнителен директор на Бърлингтън Северна гара Санта Фе.

Вярно е, че влакът с "бизнес коли" не спрем тук, според Бърлингтън Северна Санта Фе говорител Стив Forsberg, но няма запис, че Buffett роза или са били на борда.

"Ние имаме флот на служебни автомобили, които използваме за различни цели," каза Forsberg вторник. "Те се движат в различни combos почти непрекъснато."

ВИП влакове се движат в рамките на BNSF система, каза той. Те носят на компанията, клиентите, политически лидери и други.

Forsberg каза, че влакът спрелия в ковчег Сити в неделя, бе подписано от BNSF на правителствени работи отдел. Страната, която признаци на колите се плаща сметката за влака, каза той.

Този влак може да са държавни, местни или федерални служители на борда, или избират политици, каза той.

Според местните BNSF източници, "O влак" - постоянна за "Официален влак" - спряна в ковчег Град около 11 ч. Тя е била планирана да спрем тук по обяд.

Спри бе един от двата списъка на екипажа на промени спира върху друго право чрез маршрут. Тя работи на най-голям приоритет, нивото на разположение - дори отвъд аварийно състояние - на BNSF линия, местни източници каза.

А Пътнически редактор говореше с Forsberg преди планираното спрат да се опита да създаде снимка възможност, но по онова време, Forsberg каза, че не е имал информация за медиите той може да изпратите.

"Обикновено ние не издават новина за пресата на преценка за гостите на борда", каза той.

В O влак е състояние на най-арт, девет автомобила, два от двигателя влак с всички удобства, местни източници каза. Двете машини са най-новите и най-съвременно технологично достъпен в компанията.

Влакът е с кухня, дневна, бар, столова и спални помещения. Имаше няколко вероятно друга компания акции собственици и евентуално съпрузи на борда.

Две допълнителни екипажи, което прави общо три екипажи, бяха качват в ковчег Сити, източниците каза. В допълнение на три екипажи, както и допълнителен пътен шеф, няколко други членове на управлението яздеха до Форт Уърт, в опит да се събитие без план.

BNSF служители подготвени за Канзас Сити-Ft. Уърт кандидатира за най-малко една седмица, каза източници. Пътната екипажите боядисани и равни железопътен признаци и мили маркери, ремонтирано песен и дали всичко е върхът-горната форма.

Местните слухове каза пътници трябваше присъстваха на Финална четворка полуфинален баскетболни игри в Детройт преди качването им на пътуване до Форт Уорт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар